Když přijdete do nějakého podniku, nebo využíváte služeb nějaké firmy, je úplně jedno, co to je za firmu a co ta firma nabízí, většinou se firma snaží, abyste se tam zase vrátili a využili jejich služeb znova a byli stálými zákazníky. Někdy to je pro vás výhodné, protože je to firma, kam musíte chodit často, protože tam nakupujete věci, které potřebujete, nebo třeba věci do práce, do vaší firmy a podobně a hodí se vám taková pomoc od nich, ale někdy to je firma, kterou potřebujete jednou za život, a tak hold nic už potom nevyužijete. Takové firmy jsou například firmy na stavbu domu, většinou člověk staví dům jednou, a tak si třeba od nějaké firmy koupíte materiál jen jednou.
Ale může se stát, že firma nabízí i ostatní věci, které se vám pak hodí a dostanete na ně slevu. To opravdu záleží na tom, jak je firma multifunkční. Každopádně se vám to hodí, ale nemyslete si, že firmě ne. Každá společnost moc dobře ví, proč by vám měla dělat tyto výhodné nabídky a proč by vám měla dávat například reklamní textil s potiskem loga firmy a podobně. Má to pozitivní výsledek a takhle si firmy získávají i nové zákazníky, nenechávají si jen ty staré, protože ten věrný zákazník to poví zase někomu dalšímu, že dostal toto a tamto a už se to šíří jako lavina a lidé přichází a přichází.
Lidé totiž mají rádi dárky a slevy k nákupům, takže jsou ochotni nakoupit v tom množství, ve kterém nakoupil člověk, který tu slevu dostal. Protože většinou se sleva vztahuje na lidi, kteří nakoupí nad určitou částku. Firmy si lidi kromě dárků a slev získávají také jinak, a to hlavně personálem, protože je velmi důležité, jak se k vám zaměstnanec firmy chová a jestli si vás opravdu jako zákazníka váží nebo ne. Velmi dobře takhle poznáte firmu, která má zákazníků moc a která si vás naopak váží. Některé firmy bohužel už pak moc nedbají na to, aby si vás udrželi, a tak je personál protivný a je jim jedno, že už nikdy nepřijdete.